In cazul in care nu sunteti multumit de produsul primit il puteti returna in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, conform prevederilor legislatiei romanesti in domeniu: „consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

In acest caz, singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, si documentele care l-au insotit). In maxim 14 zile de la data returnarii, va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra, prin mandat postal sau prin transfer bancar. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar returul trebuie facut prin serviciu de curierat. Coletele returnate prin Posta Romana nu vor fi ridicate.

Daca nu vi se potriveste produsul comandat de dumneavoastra, aveti posibilitatea sa va alegeti un alt produs, si sa achitati diferenta de plata.

In toate situatiile costurile de returnare sunt suportate de client.

Urmatoarele produse nu sunt returnabile:

  • Produsele personalizate sau cele care au fost realizate dupa cerintele dumneavoastra (ex. bucati de tesaturi  care se taie din val). Tesaturile vandute la metru, fac parte din categoria comenzilor personalizate, drept pentru care, acestea nu pot fi returnate, cf.OUG34/2014, art.16, lit.c!!!
  • Produsele ce au fost desfacute, afara de faptul cand este vorba de un produs deteriorat.
  • Produsele despre care se observa ca au fost folosite.
  • Produsele cu defect ce au fost deteriorate dupa ce le-ati primit sau in timp ce le returnati.

Pentru orice alte informatii sau intrebari, contactati-ne completand formularul disponibil in sectiunea Contact de pe acest site.